čtvrtek 16. dubna 2015

Příspěvek po delší odmlce

Drazí přátelé, kamarádi, rodino,
prvně se chci omluvit, že jsem se neozvala tak dlouho. Bylo toho samozřejmě v začátcích práce milion, jak tomu už tak bývá. Bavila jsem se s ředitelkou naší organizace, zda mohu psát na blogu o práci, jelikož mám ve smlouvě, že bych měla zachovat mlčenlivost. A vyplynulo z toho, že bude lepší, když nebudu psát o práci, abych neprozrazovala firemní Know-how. Což byl jeden z důvodů proč jsem se neozývala, jelikož moje dny do teď byly plné práce a dále budou, ale konečně jsem našla aspoň trochu času, abych sem napsala nějaký příspěvek :)
V Lusace jsem pobývala od 30. března až do konce Velikonoc. Poté jsem se přesunula do Monze a pak do Chomy. V obou městech je náš projekt s názvem "Zajištění udržitelné a stabilní produkce krmiva pro dojný skot drobných farmářů". Dnes je to přesně týden, co jsem přijela do Chomy, kde mám i zůstat. Na začátku nebylo jisté, v kterém městě budu bydlet, tak jsem moc ráda, že budu v Chomě, která je větší než Monze a vše je zde dostupnější. Avšak neustále se budu dopravovat mezi těmito městy, což už činím.
Projekt byl započatý již před mým příjezdem, takže se ve všem zorientovávám. Ale s mým novým týmem jsme začali intenzivně pracovat. Budou nám sem jezdit experti na školení, takže neustále někoho nového poznávám a budu poznávat.
První dny mě do všeho zasvěcoval Gidon, manžel naší ředitelky, který je ze Zambie :) Bylo to moc fajn a v Chomě jsme potkali studenta Tomáše z Mendelovy Univerzity. Přikládám fotku s Tomášem a Gideonem :)


V Chomě zatím bydlím v Bantu Lodge, což jsou v podstatě apartmány. (Bantu znamená lidé v místním jazyce Tonga.) Zde jsem však dočasné. Mám vybrané ubytování, kde se však zatím maluje a celé se to připravuje, abych se mohla, co nejdříve nastěhovat. Tak se těším. Mám vybraný malý domeček s velkou zahradou. V areálu je velký dům a ještě jeden malý domek, celé je to oplocené a jsou tam psi. Většina z nich jsou krásná roztomilá štěňata, už mám jedno vyhlídnuté, že si ho osvojím. Vypadá trochu jako Ridgeback, kterého bych chtěla jednou mít :) A další štěňata jsou také nádherná :)
Co se týká práce, tak jediné co mohu říct je, že jsem obklopená samými příjemnými lidmi, za což jsem moc ráda. Moc Váš všechny zdravím a posílám spoustu sluníčka, i když už prý máte také pěkné počasí. Mějte se krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat