úterý 2. června 2015

Zambie po každé jiná... intenzivní, plná žážitků :)

Za poslední dobu se toho opět hodně událo. 6. dubna jsem se vrátila ze školení v Zimbabwe do Chomy. Hodně věcí jsem opět řešila v kooperativách v Chomě i Monze. Sotva jsem to dokončila, tak jsem už jela pro další čtyři osoby, které přijely do Chomy též 6. dubna. Přijel jeden zástupce Mendelovy Univerzity a tři zástupci Geotestu. Ubytovala jsem je a zašli jsme na večeři. Byla to taková příjemná partička, takže jsme společně pracovali čtvrtek a pátek. Poté se jsme se vydali do Livingstonu, kde jsme si užili wild life a řeku Zambezi. Lov ryb nechyběl. Viděli jsme Victoria Falls a zajeli si do Zimbabwe na baobaby a dali si pivo Zambezi :) Učím se konečně pít i pivo. A řekla bych, že mi to konečně i docela jde. Jen toho vypiju většinou polovinu až třetinu co ostatní. Tak mám stále, co dohánět :)
 
 

 
 
 
 
 
 
Víkend byl super. Pak následovaly další pracovní dny. Návštěva tradičního vůdce atd.
Špatnou novinkou je, že jsme se s naší skupinou měli autonehodu v novém projektovém autě. Dobrá zpráva je, že jsme vyvázli bez závažnějších zranění. Nehoda byla způsobena náklaďákem, který do nás najel zezadu. A bylo zasaženo i další auto. Všichni další účastníci nehody také přežili. Jediný zraněný byl řidič náklaďáku, který měl poraněnou nohu. Z náklaďáku ho vystříhávaly. Doufám, že se jeho zdravotní stav bude jen a jen lepšit. Mám za sebou náročné dny, kdy jsem řešila pojištění vozidla, reporty na policii a další ranec práce :) Ale naštěstí vše pokročilo pozitivním směrem.
Zde ještě přikládám fotky, kdy jsem auto používala v celé své kráse. Bylo naprosto úžasné... hold škoda. Ale jak se tak říká, škoda je dobrého člověka :)
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat